Kjempepølsa Big Boy ble “Årets Nyhet”
Leiv Vidars Big Boy har vært en av de mest vellykkede kampanjene i Shell-7-Eleven så langt i år. På Reitan Convenience Norge sitt årlige leverandørtreff i går, ble den kåret til “Årets Nyhet” i kjeden.
20.09.2013 13:00
- Vi skal være best i Norge på pølser, og ønsket derfor å tilby et produkt som kunne tilfredsstille også de aller mest sultne pølseelskerne. Vi traff virkelig blink med Big Boy, som har vært en av våre beste kampanjer i år, sier kategorisjef for mat i Reitan Convenience, Julie K. Johansen.
Big Boy-pølsa veier hele 170 gram, og er smaksatt med paprika og mild chili. Den er utviklet av Leiv Vidar, i tråd med den Ringeriksbaserte pølseprodusentens verdier - lidenskap, raushet og Rock and Roll. Pølsa er navngitt etter inspirasjon fra flere kjente Hollywood-filmer, og ble en umiddelbar hit hos kundene da den ble lansert i juni.
- Mottagelsen hos kundene overgikk alle forventninger. Pølseelskerne skal ikke se bort fra at Big Boy vil dukke opp igjen ved en senere anledning, sier Julie K. Johansen.
Bilde: Geir Stene Larsen jr. mottok prisen for "Årets Nyhet" på vegne av Leiv Vidar. Han ble gratulert av administrerende direktør i Reitan Convenience Norge, Mariette Kristenson og administrerende direktør i Reitan Convenience AS, Magnus Reitan.
Disse leverandørene ble også utropt til vinnere under kåringen:
Årets Nyhet 7-Eleven – Frokostsandwich med egg & bacon, Lantmännen
Årets Nyhet Narvesen - Eurojackpot, Norsk Tipping
Årets KAM – Christian Bjerke-Narud, Norsk Tipping
Årets Gårdeier - Rom Eiendom
For mer informasjon og høyoppløste produktbilder kontakt:
7-Eleven
Kategorisjef Julie Johansen
Mobil: 418 23 002
julie.johansen@reitanconvenience.no
Leiv Vidar as
Key Account Manager
Geir Stene Larsen jr.
Mobil: 997 73 361
geir@leiv-vidar.no
Få et nærmere innblikk i nyhetsbildet vårt
View all |
REITAN |
Reitan Retail |
Pressrelease
24.04.2025 05:37
Hvordan kan et av Nordens største handelsselskaper ta ansvar i møte med den teknologiske revolusjonen som kunstig intelligens medfører? Og hvilke...
Pressrelease
24.04.2025 05:37
Reitan Retail og de tre merkevarene i Danmark, REMA 1000, Uno-X Mobility og 7-Eleven, har inngått et nytt, strategisk partnerskap med GolfPromote,...
Pressrelease
24.04.2025 05:37
2024 ble et merkeår for REITANs samlede virksomhet, med oppkjøpet av Entra-eiendommene i Trondheim og en vellykket integrasjon av ALDI-butikkene i...
Pressrelease
24.04.2025 05:37
REMA 1000 kutter prisen på frukt i løsvekt til 14.90 kroner per kilo. – Med denne lave prisen får kundene en sunn godtepose som er like attraktivt...
Pressrelease
24.04.2025 05:37
Britannia Bar ble i går tildelt tre prestisjepriser under årets Bartenders’ Choice Award i Stockholm: Best Cocktail Bar Norway, Best Cocktail Menu...
Pressrelease
24.04.2025 05:37
Reitan Retail og Handelshøyskolen BI går sammen om et nytt forskningsprosjekt med mål om å utvikle løsninger som reduserer utslipp og matsvinn i...
OUR VALUES