Kjempepølsa Big Boy ble “Årets Nyhet”

20.09.2013 13:00

Leiv Vidars Big Boy har vært en av de mest vellykkede kampanjene i Shell-7-Eleven så langt i år. På Reitan Convenience Norge sitt årlige leverandørtreff i går, ble den kåret til “Årets Nyhet” i kjeden.

Amalie Knudsen
Tittel:Kommunikasjonsrådgiver, REMA 1000
Mobil:+47 926 66 262
E-post:Amalie.Knudsen@rema.no

- Vi skal være best i Norge på pølser, og ønsket derfor å tilby et produkt som kunne tilfredsstille også de aller mest sultne pølseelskerne. Vi traff virkelig blink med Big Boy, som har vært en av våre beste kampanjer i år, sier kategorisjef for mat i Reitan Convenience, Julie K. Johansen.

Big Boy-pølsa veier hele 170 gram, og er smaksatt med paprika og mild chili. Den er utviklet av Leiv Vidar, i tråd med den Ringeriksbaserte pølseprodusentens verdier - lidenskap, raushet og Rock and Roll. Pølsa er navngitt etter inspirasjon fra flere kjente Hollywood-filmer, og ble en umiddelbar hit hos kundene da den ble lansert i juni.

- Mottagelsen hos kundene overgikk alle forventninger. Pølseelskerne skal ikke se bort fra at Big Boy vil dukke opp igjen ved en senere anledning, sier Julie K. Johansen.


Bilde: Geir Stene Larsen jr. mottok prisen for "Årets Nyhet" på vegne av Leiv Vidar. Han ble gratulert av administrerende direktør i Reitan Convenience Norge, Mariette Kristenson og administrerende direktør i Reitan Convenience AS, Magnus Reitan.



Disse leverandørene ble også utropt til vinnere under kåringen:

Årets Nyhet 7-Eleven – Frokostsandwich med egg & bacon, Lantmännen

Årets Nyhet Narvesen - Eurojackpot, Norsk Tipping

Årets KAM – Christian Bjerke-Narud, Norsk Tipping

Årets Gårdeier - Rom Eiendom


For mer informasjon og høyoppløste produktbilder kontakt:

7-Eleven
Kategorisjef Julie Johansen
Mobil: 418 23 002
julie.johansen@reitanconvenience.no

Leiv Vidar as
Key Account Manager 
Geir Stene Larsen jr.
Mobil: 997 73 361
geir@leiv-vidar.no
 

VÅRE VERDIGRUNNLAG

1
2
3
4
5
6
7
8

Vi rendyrker
bedriftens forretningsidé

Vi holder
høy forretningsmoral

Vi skal være
gjeldfri

Vi skal motivere til vinnerkultur

Vi tenker
positivt og offensivt

vi snakker med hverandre
– ikke om hverandre

Kunden er
vår øverste sjef

Vi vil ha det
morsomt og lønnsomt

Vår visjon er å bli anerkjent som det mest verdidrevne selskapet. REITAN hadde en samlet omsetning i 2020 på 105,6 milliarder kroner, og sysselsetter 39 000 mennesker i Norden og Baltikum.

Om oss

Skap verdi med oss

Våre selskaper

Verdibasert

Webdesign og webutvikling: ANTI og INCREO