- Vi skal være best i Norge på pølser, og ønsket derfor å tilby et produkt som kunne tilfredsstille også de aller mest sultne pølseelskerne. Vi traff virkelig blink med Big Boy, som har vært en av våre beste kampanjer i år, sier kategorisjef for mat i Reitan Convenience, Julie K. Johansen.
Big Boy-pølsa veier hele 170 gram, og er smaksatt med paprika og mild chili. Den er utviklet av Leiv Vidar, i tråd med den Ringeriksbaserte pølseprodusentens verdier - lidenskap, raushet og Rock and Roll. Pølsa er navngitt etter inspirasjon fra flere kjente Hollywood-filmer, og ble en umiddelbar hit hos kundene da den ble lansert i juni.
- Mottagelsen hos kundene overgikk alle forventninger. Pølseelskerne skal ikke se bort fra at Big Boy vil dukke opp igjen ved en senere anledning, sier Julie K. Johansen.
Bilde: Geir Stene Larsen jr. mottok prisen for "Årets Nyhet" på vegne av Leiv Vidar. Han ble gratulert av administrerende direktør i Reitan Convenience Norge, Mariette Kristenson og administrerende direktør i Reitan Convenience AS, Magnus Reitan.
Disse leverandørene ble også utropt til vinnere under kåringen:
Årets Nyhet 7-Eleven – Frokostsandwich med egg & bacon, Lantmännen
Årets Nyhet Narvesen - Eurojackpot, Norsk Tipping
Årets KAM – Christian Bjerke-Narud, Norsk Tipping
Årets Gårdeier - Rom Eiendom
For mer informasjon og høyoppløste produktbilder kontakt:
7-Eleven
Kategorisjef Julie Johansen
Mobil: 418 23 002
julie.johansen@reitanconvenience.no
Leiv Vidar as
Key Account Manager
Geir Stene Larsen jr.
Mobil: 997 73 361
geir@leiv-vidar.no