Norsk Tipping kåret Narvesen til Årets kjede for tredje år på rad

09.01.2014 23:00

Norsk Tipping har nok en gang utropt Narvesen til Årets kjede i sin kåring av Norges beste tippekommisjonærer. Kjeden stakk også av med prisen Årets kommisjonær. Vinnerne mottok prisene under den årlige Handelskonferansen på Scandic Vulkan i Oslo torsdag kveld.

Kjøpmannsparet Lise Eikemo og Thomas Melby på Narvesen Linderud ble kåret til Årets kommisjonær.

Berit Hvalryg
Tittel:Rektor Verdiskolen og presseansvarlig, Reitangruppen
Mobil:+47 926 46 666
E-post:berit.hvalryg@reitangruppen.no

- Dette synes vi er fantastisk moro. Årets kjede er en gjev pris, og det føles derfor ekstra stort å vinne for tredje år på rad. Dette er virkelig en honnør til våre dyktige og engasjerte kjøpmenn, som står på hver dag for å oppnå resultater og gjøre kundene fornøyde. Og at Narvesen Linderud i tillegg ble kåret til Årets kommisjonær gjør meg utrolig stolt, sier regionsjef i Narvesen, Erik Frey Olsen.

Hvert år gjør Norsk Tipping stas på sine beste kommisjonærer ved å kåre vinnere i fire klasser: Årets kremmer, Årets kjede, Årets kommisjonær og Åpen klasse. Spillselskapets lokale salgsledere nominerer kandidater fra sitt distrikt, og den endelige beslutningen tas av en jury. I fjor tok Narvesen hjem prisen for både Årets kjede og Årets kremmer, og også i år stakk kjeden av med to av fire priser. 

Best mulig på spill
- Det er veldig gledelig at vi klarer å hevde oss år etter år, selv i et utfordrende marked. Narvesen er per i dag Norsk Tippings største samarbeidspartner, og deres produkter er i stadig vekst hos oss. Dette skal våre mange engasjerte og kreative kjøpmenn og selgere ha æren for, sier kategorisjef i Reitan Convenience, Terje Noreng.
I juryens begrunnelse heter det: “Årets kjede har Norsk Tipping et svært godt samarbeid med - både på kjede- og regionsnivå. Kjeden er flink til å utfordre oss på en nytenkende måte. Deres ønske er at begge parter skal bli best mulig på spill”.

- Vi har et veldig godt samarbeid med Norsk Tipping, og ikke minst med vår sparringspartner og kontaktperson Christian Bjerke-Narud. Norsk Tipping er vår største leverandør, og deres produkter er svært viktige for Reitan Convenience og våre kjøpmenn, sier Terje Noreng.

Endelig kom turen til Linderud
Totalt hadde Narvesen seks nominerte butikker i de fire kategoriene. De som stakk av med prisen Årets kommisjonær var kjøpmannsparet Lise Eikemo og Thomas Melby på Narvesen Linderud. Ekteparet var nominert for tredje år på rad, og seieren smakte derfor ekstra godt.
- Vi er utrolig glade for at det endelig ble oss. Vi satser sterkt på tipping og spill, og har mange ekstraaktiviteter knyttet til dette. Det betyr veldig mye å få en slik anerkjennelse for det arbeidet vi har lagt ned over mange år, sier Thomas Melby.

Ifølge juryen er Narvesen Linderud en svært god ambassadør for Norsk Tipping, med drivere som er kunnskapsrike og selgende, og som har en gjeng ansatte med snert og glimt i øyet.
- Lise og Thomas er utrolig dyktige kjøpmenn. De er krevende, men på en positiv måte som gjør at vi kan utfordre hverandre til beste for begge parter. De er alltid i forkant, og har mye kunnskap og engasjement, sier Erik Frey Olsen.

 

Vinnerne i de fire kategoriene:

Årets Kjede: Narvesen

Årets Kremmer: Kiwi Sundt på Stord

Årets Kommisjonær: Narvesen Linderud

Åpen Klasse: Odd Arne Skjeggedal, Spar Evje


Reitangruppen består av fire forretningsområder:

REMA 1000, Reitan Convenience, Reitan Eiendom og Uno-X Gruppen. Reitangruppen har i tillegg datterselskapet Spaceworld og en eierandel på 15,6 prosent i
Axfood. Reitangruppens hovedkontor er på Lade Gaard i Trondheim, som er
Reitangruppens kulturelle og finansielle senter. REMA 1000 og Reitan
Convenience har sitt operative senter i Oslo, mens Reitan Eiendom er basert i
Trondheim. Uno-X er basert i Oslo/København.

Reitangruppens visjon er å bli kjent som Skandinavias mest verdidrevne selskap.
Reitangruppen omsatte i 2012 (inkl. franchiseomsetning) for 72 milliarder
kroner, sysselsetter 34.000 mennesker i Skandinavia og Baltikum, og er med
dette blant Norges ti største selskap. 

VÅRE VERDIGRUNNLAG

1
2
3
4
5
6
7
8

Vi rendyrker
bedriftens forretningsidé

Vi holder
høy forretningsmoral

Vi skal være
gjeldfri

Vi skal motivere til vinnerkultur

Vi tenker
positivt og offensivt

vi snakker med hverandre
– ikke om hverandre

Kunden er
vår øverste sjef

Vi vil ha det
morsomt og lønnsomt

Vår visjon er å bli anerkjent som det mest verdidrevne selskapet. REITAN hadde en samlet omsetning i 2020 på 105,6 milliarder kroner, og sysselsetter 39 000 mennesker i Norden og Baltikum.

Om oss

Skap verdi med oss

Våre selskaper

Verdibasert

Webdesign og webutvikling: ANTI og INCREO