- Du er så søt. Vil du være sukker i kaffen min?

14.02.2014 13:00

Å invitere til en kaffedate er den perfekte måten å markere Valentinsdagen, enten du er singel, opptatt eller ikke helt har bestemt deg. Det mener 7-Eleven, som denne uken lanserer Norges heiteste sivilstatus.

Berit Hvalryg
Tittel:Rektor Verdiskolen og presseansvarlig, Reitangruppen
Mobil:+47 926 46 666
E-post:berit.hvalryg@reitangruppen.no

- Vi har jobbet mye med kvalitet innen kaffe i 7-Eleven, og vi er kjempefornøyde med utviklingen. Vi selger stadig mer kaffe, og i år ville vi tilby våre kaffekunder noe gøy og utradisjonelt i forbindelse med Valentinsdagen. De som ønsker kan nå synliggjøre sin sivilstatus ved hjelp av kaffekoppen, og de kan bruke koppen til å invitere noen de liker på en het kaffedate, sier markedssjef i 7-Eleven, Jan Yngve Holen.


Stor suksess i Sverige og Danmark
Kaffedate-kampanjen lar 7-Eleven og Shell/7-Elevens kunder synliggjøre sin sivilstatus gjennom fargen på kaffekoppen. Single kan velge grønn kopp, mens de som er i et forhold kan velge rød kopp. De som er usikre, kan velge den gule koppen. På koppene står det også små beskjeder og kommentarer til en potensiell kaffedate.

- Kampanjen har hatt enorm suksess i Sverige og Danmark, og den har vært svært mye omtalt på sosiale medier som Facebook og Instagram. Vi tror våre norske kunder også vil oppleve dette som gøy og engasjerende, og vi gleder oss til mange morsomme kaffedate-historier, sier Jan Yngve Holen.


Følg kampanjen på www.7-Eleven.no og Facebook: www.facebook.com/7ElevenNorge 

Reitangruppen består av fire forretningsområder:
REMA 1000, Reitan Convenience, Reitan Eiendom og Uno-X Gruppen. Reitangruppen har i tillegg datterselskapet Spaceworld og en eierandel på 15,6 prosent i
Axfood. Reitangruppens hovedkontor er på Lade Gaard i Trondheim, som er
Reitangruppens kulturelle og finansielle senter. REMA 1000 og Reitan
Convenience har sitt operative senter i Oslo, mens Reitan Eiendom er basert i
Trondheim. Uno-X er basert i Oslo/København.

Reitangruppens visjon er å bli kjent som Skandinavias mest verdidrevne selskap.
Reitangruppen omsatte i 2012 (inkl. franchiseomsetning) for 72 milliarder
kroner, sysselsetter 34.000 mennesker i Skandinavia og Baltikum, og er med
dette blant Norges ti største selskap. 

VÅRE VERDIGRUNNLAG

1
2
3
4
5
6
7
8

Vi rendyrker
bedriftens forretningsidé

Vi holder
høy forretningsmoral

Vi skal være
gjeldfri

Vi skal motivere til vinnerkultur

Vi tenker
positivt og offensivt

vi snakker med hverandre
– ikke om hverandre

Kunden er
vår øverste sjef

Vi vil ha det
morsomt og lønnsomt

Vår visjon er å bli anerkjent som det mest verdidrevne selskapet. REITAN hadde en samlet omsetning i 2020 på 105,6 milliarder kroner, og sysselsetter 39 000 mennesker i Norden og Baltikum.

Om oss

Skap verdi med oss

Våre selskaper

Verdibasert

Webdesign og webutvikling: ANTI og INCREO