Close menu
Til stormende jubel fra nærmere 1.000 deltakere feiret Reitan Convenience Norge nok et år med vekst for Narvesen, 7-Eleven og Shell/7-Eleven. Det årlige “Riksmøtets” høydepunkt var likevel kåringen av de beste av de beste, Årets Kjøpmenn i de tre kjedene. Fra venstre: Iman Aslany, Vårin Bolstad og Bjarne Bjerkeli.
Til stormende jubel fra nærmere 1.000 deltakere feiret Reitan Convenience Norge nok et år med vekst for Narvesen, 7-Eleven og Shell/7-Eleven. Det årlige “Riksmøtets” høydepunkt var likevel kåringen av de beste av de beste, Årets Kjøpmenn i de tre kjedene. Fra venstre: Iman Aslany, Vårin Bolstad og Bjarne Bjerkeli.

De er norgesmestere i servicehandel

Til stormende jubel fra nærmere 1.000 deltakere feiret Reitan Convenience Norge nok et år med vekst for Narvesen, 7-Eleven og Shell/7-Eleven. Det årlige “Riksmøtets” høydepunkt var likevel kåringen av de beste av de beste, Årets Kjøpmenn i de tre kjedene.

29.01.2015 07:00

- Våre kjøpmenn, med den sterke lidenskapen de har for å drive butikk, er den desidert viktigste suksessfaktoren for Reitan Convenience. Det vi ønsker oss aller mest er kjøpmenn som våger å vinne, og som klarer å engasjere og involvere sine medarbeidere for å nå målene de setter seg. Det kjennetegner alle de tre vinnerne i kveld, som virkelig er flotte representanter for sine kjeder, sier administrerende direktør i Reitan Convenience, Magnus Reitan.

Kjøpmenn som inspirerer
Hvert år kårer Reitan Convenience Norge Årets Kjøpmann innenfor de tre konseptene Narvesen, 7-Eleven og Shell/7-Eleven. Utmerkelsen henger svært høyt, og gis til den kjøpmannen innen hver kjede som har best utvikling, gjennomføring av kampanjer, mystery shopper-resultater, svinnprosent, samt andre måleparametere. I tillegg skal kjøpmannen være godt likt og beundret av både selgere i egen butikk, kolleger og ledere.

- Det er utrolig artig å se den entusiasmen disse dyktige kjøpmennene har. De er en stor inspirasjon for sine selgere, sine kjøpmannskolleger og for alle oss andre i Reitan Convenience. Det er både viktig og verdifullt å gjøre stas på og lære av de beste, og det er nettopp det kåringen av Årets Kjøpmann handler om, sier Magnus Reitan.


ÅRETS KJØPMANN NARVESEN: Vårin Bolstad, 417 Inngang Nord Oslo S
«Kjøpmannen har jobbet målrettet og har oppnådd tosifret vekst for tredje år på rad. Kjøpmannen har en tydelig, positiv lederstil som er preget av samhold og kunnskap og med et sterkt salgsteam som belønning. Kjøpmannen er en leder som virkelig er i front og jobber med sine ansatte for at alle skal bli vinnere. Dette gir en herlig stemning i butikk og kundene stortrives».

ÅRETS KJØPMANN 7-ELEVEN: Iman Aslany, 7049 Hama
«Kjøpmannen er genuint opptatt av å skape resultater og har siden han startet som kjøpmann, hatt som mål å bli Årets Kjøpmann. Kjøpmannen berømmes for stor ydmykhet, lidenskap og sterkt fokus på mersalg. Gjennom involvering og sekundering av ansatte skaper han dyktige medarbeidere og han bidrar stort inn i kjeden ved å lære opp nye kjøpmenn. Vi er stolte av å ha ham på laget».

ÅRETS KJØPMANN SHELL/7-ELEVEN: Bjarne Bjerkeli, 7584 Hvalstad, 7586 Rykkinn og 7587 Dalsbråten
«Kjøpmannen bruker våre verdier på en imponerende måte og er et stort forbilde for både ansatte og kollegaer. Kjøpmannen er en ener i alt som gjøres og stiller høye krav til seg selv og sine ansatte. Gjennom kjennskap til - og omtanke for - hver enkelt medarbeider, får kjøpmannen ut det beste. Slik skapes gode kundeopplevelser og imponerende vekst år etter år».
 

Om Reitan Convenience
Totalt har Reitan Convenience 520 butikker i Norge, fordelt på kioskkjedene Narvesen, 7-Eleven og Shell/7-Eleven. Reitan Convenience omfatter også Narvesen i Latvia og Litauen, Pressbyrån i Sverige, 7-Eleven og Shell/7-Eleven i Sverige og Danmark, R-kioski i Finland, R-kiosk i Estland, samt Lietuvos Spauda i Litauen. Selskapet ledes av Magnus Reitan, og er en del av Reitangruppen. Totalt omsatte Reitan Convenience for 14,2 milliarder kroner i 2013, har 2.450 utsalgssteder og sysselsetter 16.500 mennesker, og er med dette Europas nest største convenience-aktør.

Reitangruppen består av fire forretningsområder:
REMA 1000, Reitan Convenience, Uno-X Gruppen og Reitan Eiendom. Reitangruppen har i tillegg datterselskapet Spaceworld og en eierandel på 15,6 prosent i Axfood. Reitangruppens hovedkontor er på Lade Gaard i Trondheim, som er Reitangruppens kulturelle og finansielle senter. REMA 1000 og Reitan Convenience har sitt operative senter i Oslo, mens Reitan Eiendom er basert i Trondheim. Uno-X Gruppen er basert i Oslo/København.

Reitangruppens visjon er å bli kjent som Skandinavias mest verdidrevne selskap. Reitangruppen omsatte i 2013 (inkl. franchiseomsetning) for 77 milliarder kroner, sysselsetter 35.000 mennesker i Norden og Baltikum, og er med dette blant Norges ti største selskap.

Berit Hvalryg
  • Title:Rektor Verdiskolen og presseansvarlig, Reitangruppen
  • Mobile:+47 926 46 666
  • E-mail:berit.hvalryg[at]reitangruppen.no

Pressemeldinger

Få et nærmere innblikk i nyhetsbildet vårt

Select category
Filter categories

Pressrelease

11.05.2025 18:43

PoMo offentliggjør kommende utstillingsprogram, med store separatutstillinger av Pablo Picasso og Louise Bourgeois.

PoMo er Trondheims nye museum for moderne kunst og samtidskunst, som åpnet 15. februar 2025. Museet er nå stolt over å kunngjøre de to neste...

Pressrelease

11.05.2025 18:43

Reitan Retail ny medeier i Spenn

Reitan Retail går inn på eiersiden i selskapet Spenn. Sammen med de eksisterende eierne, Norwegian og Strawberry, skal Reitan Retail videreutvikle...

Pressrelease

11.05.2025 18:43

Reitan Retail ny medeier i Spenn

Reitan Retail går inn på eiersiden i selskapet Spenn. Sammen med de eksisterende eierne, Norwegian og Strawberry, skal Reitan Retail videreutvikle...

Pressrelease

11.05.2025 18:43

Etablerer ekspertråd for bruk av kunstig intelligens

Hvordan kan et av Nordens største handelsselskaper ta ansvar i møte med den teknologiske revolusjonen som kunstig intelligens medfører? Og hvilke...

Pressrelease

11.05.2025 18:43

REMA 1000, Uno-X Mobility og 7-Eleven inngår strategisk partnerskap med Danish Golf

Reitan Retail og de tre merkevarene i Danmark, REMA 1000, Uno-X Mobility og 7-Eleven, har inngått et nytt, strategisk partnerskap med GolfPromote,...

Pressrelease

11.05.2025 18:43

Årsresultat 2024 - Vekst og investeringer for fremtiden

2024 ble et merkeår for REITANs samlede virksomhet, med oppkjøpet av Entra-eiendommene i Trondheim og en vellykket integrasjon av ALDI-butikkene i...

Presse og Media

OUR VALUES

1
2
3
4
5
6
7
8

We stick to our
business model

We keep
high moral standards

We are committed
to be
debt-free

We encourage
a winning culture

We are
positive and
proactive

We talk with each other,
not about each other

The customer is
our ultimate boss

We work for
fun and profit

Vår visjon er å bli kjent som det mest verdidrevne selskapet. REITAN sysselsetter 46 000 mennesker i syv land i Norden og Baltikum.

Om oss

Skap verdi med oss

Våre selskaper

Aktuelt

Webdesign og webutvikling: NONSPACE og INCREO