– Vi i REMA 1000 ønsker å bidra til idrettsglede og aktivitet for barn og familiene deres. Norway Cup er verdens største fotballturnering – og en fantastisk møteplass for alle barn som er glad i å spille fotball sammen, sier Vidar Riseth, sponsorsjef i REMA 1000.
I tillegg til å være generalsponsor vil REMA 1000 tilby god mat av høy kvalitet på Ekebergsletta.
– Med REMA 1000 med på laget er vi trygge på at vi kan tilby et fantastisk fotballarrangement i mange år fremover. Vi tror at et hyggelig mattilbud for både store og små vil løfte opplevelsen for hele familien. Jeg er dessuten glad for at begge parter tenker langsiktig i vår nye avtale, sier generalsekretær i Norway Cup, Tony Isaksen.
Gir nye muligheter
– Som stor virksomhet i Norge ser vi det som et ansvar å bidra til breddeidrett og barneidrett over hele landet – og det gjør våre kjøpmenn i høyeste grad. Vi ser det også som en viktig del av vår sponsorvirksomhet å bidra til sunne og gode måltider, sier Riseth, som nå selv ser på fotballen fra sidelinja.
REMA 1000 og Bækkelagets Sportsklub ønsker i samarbeid å gjøre det lettvint, hyggelig og attraktivt å ta en tur på Ekebergsletta en varm sommerdag i uke 31.
– Dette er den største kommersielle avtalen som vi kjenner til at Bækkelagets Sportsklub/Norway Cup har inngått - og avtalen gir oss muligheten til ytterligere konseptuelle forbedringer av turneringen, sier Leder av marked og kommunikasjon Trygve Nielsen avslutningsvis.
Avtalen har en varighet på fem år med opsjon på forlengelse.