Fra høyre: Trygve Nielsen, leder for marked og kommunikasjon BSK/NC, Vidar Riseth, sponsorsjef i REMA 1000 og Norway Cup sin Generalsekretær Tony Isaksen.
Fra høyre: Trygve Nielsen, leder for marked og kommunikasjon BSK/NC, Vidar Riseth, sponsorsjef i REMA 1000 og Norway Cup sin Generalsekretær Tony Isaksen.

REMA 1000 blir ny generalsponsor for Norway Cup

Matvarekjeden og Norway Cup inngår et samarbeid med helse og idrettsglede i fokus.

10.11.2015 11:00

– Vi i REMA 1000 ønsker å bidra til idrettsglede og aktivitet for barn og familiene deres. Norway Cup er verdens største fotballturnering – og en fantastisk møteplass for alle barn som er glad i å spille fotball sammen, sier Vidar Riseth, sponsorsjef i REMA 1000.

I tillegg til å være generalsponsor vil REMA 1000 tilby god mat av høy kvalitet på Ekebergsletta.

–  Med REMA 1000 med på laget er vi trygge på at vi kan tilby et fantastisk fotballarrangement i mange år fremover. Vi tror at et hyggelig mattilbud for både store og små vil løfte opplevelsen for hele familien. Jeg er dessuten glad for at begge parter tenker langsiktig i vår nye avtale, sier generalsekretær i Norway Cup, Tony Isaksen. 

Gir nye muligheter
–  Som stor virksomhet i Norge ser vi det som et ansvar å bidra til breddeidrett og barneidrett over hele landet  – og det gjør våre kjøpmenn i høyeste grad. Vi ser det også som en viktig del av vår sponsorvirksomhet å bidra til sunne og gode måltider, sier Riseth, som nå selv ser på fotballen fra sidelinja.

REMA 1000 og Bækkelagets Sportsklub ønsker i samarbeid å gjøre det lettvint, hyggelig og attraktivt å ta en tur på Ekebergsletta en varm sommerdag i uke 31.

– Dette er den største kommersielle avtalen som vi kjenner til at Bækkelagets Sportsklub/Norway Cup har inngått - og avtalen gir oss muligheten til ytterligere konseptuelle forbedringer av turneringen, sier Leder av marked og kommunikasjon Trygve Nielsen avslutningsvis.

Avtalen har en varighet på fem år med opsjon på forlengelse. 

Pressemeldinger

Få et nærmere innblikk i nyhetsbildet vårt

Select category
Filter categories

Pressrelease

Uno-X Mobility sitt lag til Tour de France er klart

Med stor glede mottok Uno-X Mobility i januar nok en invitasjon til Tour de France. I dag er det med stolthet vi presenterer rytterne på det...

Pressrelease

Nå starter elektrifiseringen av tungtransporten i nord

REMA Distribusjon AS ruller ut de første el-lastebilene samt bidrar til et bedre ladenettverk for elektrisk tungtransport i nord sammen med Uno-X.

Pressrelease

Årsresultater 2023 - Vekst og investeringer for fremtiden

2023 var et år med solid drift, omsetningsvekst og investeringer. Etter et år preget av sterk konkurranse, global inflasjon og fortsatt uro i...

Pressrelease

Uno-X Mobility kjøper Tungbil Lading AS

For å raskere kunne møte våre kunders og samfunnets behov for mer bærekraftig tungtransport har Uno-X Mobility kjøpt selskapet Tungbil Lading AS....

Pressrelease

UTENOMJORDISK MAGI PÅ TRØNDERSK JORD

Om under et år åpner Nye Hjorten Teater, et splitter nytt, privateid folketeater midt i hjertet av Trondheim sentrum. Teatrets initiativtaker er...

Pressrelease

Britannia Hotel og Nye Hjorten Teater blir midtpunkt for Tv2 sin storsatsing i Trondheim under SkiVM 2025.

Britannia Hotel og Nye Hjorten Teater blir midtpunkt for Tv2 sin storsatsing i Trondheim under SkiVM 2025. Kanalen skal sammen med Britannia Hotel...

Presse og Media

OUR VALUES

1
2
3
4
5
6
7
8

We stick to our
business model

We keep
high moral standards

We are committed
to be
debt-free

We encourage
a winning culture

We are
positive and
proactive

We talk with each other,
not about each other

The customer is
our ultimate boss

We work for
fun and profit

Vår visjon er å bli kjent som det mest verdidrevne selskapet. REITAN sysselsetter 44 101 mennesker i syv land i Norden og Baltikum.

Om oss

Skap verdi med oss

Våre selskaper

Aktuelt

Webdesign og webutvikling: NONSPACE og INCREO