Gull til #KLHD

I går kveld, 8. mai ble REMA 1000 sammen med Hyper tildelt Retailprisen i kategorien “Internmotivasjon og innsalgsaktiviteter” for #KLHD.

09.05.2014 11:01

#KLHD er en online treningsportal, tilpasset den generasjonen som er vokst opp med mobilen i lomma. Ved å ta i bruk sosiale medier, digitale 3D-spill, og teknologiens metoder rundt egentrening og egenmotivasjon, har vi klart å skape engasjement rundt læring og kompetanseutvikling internt.

- En slik utmerkelsene er motiverende for alle de dyktige og engasjerte menneskene som jobber i og med REMA 1000 hver dag. #KLHD gir hver ansatt enkel tilgang til å trene, lære, delta, konkurrere, og kanskje viktigst av alt – dele fra egen hverdag og bli sett – det er verdifullt. At arbeidet vi har gjort for våre ansatte i samarbeid med Hyper blir anerkjent er veldig stas, sier administrerende direktør for REMA 1000, Ole Robert Reitan.

Vi gratulerer Stormberg som ble kåret til Årets Retailer 2013 og alle de andre vinnerne.

På bildet (fra venstre): Anita Kalkvik - Hyper, Marit Sælid Johannessen - REMA 1000, Rolf Risnes - Hyper og Kirsti Winther Hansen Alnes - REMA 1000.

Om Retailprisen
Retailprisen har som mål å sette fokus på og bidra til å heve kvaliteten på kommunikasjon innen detaljhandel og å premiere de beste arbeidene basert på kreativitet og dokumentert effekt.

Med dokumentert effekt ser vi etter eksempelvis salgsøkning, økning i markedsandel, økning i trafikk, men også øvrige mål kan ha betydning for vurderingen - avhengig av formålet med kampanjen.

Innen kreativitet ser vi på idé, utforming, virkemidler, kanaler og strategi.

Retailprisen favner et bredt spekter av kommunikasjonsjobber innen detaljhandel, både innenfor tradisjonelle og digitale kanaler. Det er hvordan ulike kommunikasjonsjobber utnytter kreativ, kommersiell kommunikasjon innen retailfaget som er utslagsgivende for Retailprisen.

Det ble delt ut edelt metall i totalt 11 kategorier, i tillegg til kåringen av Årets Retailer. 

Les mer her

Jeanette Johnsen

Pressemeldinger

Få et nærmere innblikk i nyhetsbildet vårt

Select category
Filter categories

Pressrelease

Uno-X Mobility sitt lag til Tour de France er klart

Med stor glede mottok Uno-X Mobility i januar nok en invitasjon til Tour de France. I dag er det med stolthet vi presenterer rytterne på det...

Pressrelease

Nå starter elektrifiseringen av tungtransporten i nord

REMA Distribusjon AS ruller ut de første el-lastebilene samt bidrar til et bedre ladenettverk for elektrisk tungtransport i nord sammen med Uno-X.

Pressrelease

Årsresultater 2023 - Vekst og investeringer for fremtiden

2023 var et år med solid drift, omsetningsvekst og investeringer. Etter et år preget av sterk konkurranse, global inflasjon og fortsatt uro i...

Pressrelease

Uno-X Mobility kjøper Tungbil Lading AS

For å raskere kunne møte våre kunders og samfunnets behov for mer bærekraftig tungtransport har Uno-X Mobility kjøpt selskapet Tungbil Lading AS....

Pressrelease

UTENOMJORDISK MAGI PÅ TRØNDERSK JORD

Om under et år åpner Nye Hjorten Teater, et splitter nytt, privateid folketeater midt i hjertet av Trondheim sentrum. Teatrets initiativtaker er...

Pressrelease

Britannia Hotel og Nye Hjorten Teater blir midtpunkt for Tv2 sin storsatsing i Trondheim under SkiVM 2025.

Britannia Hotel og Nye Hjorten Teater blir midtpunkt for Tv2 sin storsatsing i Trondheim under SkiVM 2025. Kanalen skal sammen med Britannia Hotel...

Presse og Media

OUR VALUES

1
2
3
4
5
6
7
8

We stick to our
business model

We keep
high moral standards

We are committed
to be
debt-free

We encourage
a winning culture

We are
positive and
proactive

We talk with each other,
not about each other

The customer is
our ultimate boss

We work for
fun and profit

Vår visjon er å bli kjent som det mest verdidrevne selskapet. REITAN sysselsetter 44 101 mennesker i syv land i Norden og Baltikum.

Om oss

Skap verdi med oss

Våre selskaper

Aktuelt

Webdesign og webutvikling: NONSPACE og INCREO