Close menu
Fra venstre: Anita Kalkvik (Hyper), Kirsti Alnes (REMA 1000), Rolf Risnes (Hyper) og Marit Sælid Johannessen(REMA 1000). under Max Marketing Mix 2015.
Fra venstre: Anita Kalkvik (Hyper), Kirsti Alnes (REMA 1000), Rolf Risnes (Hyper) og Marit Sælid Johannessen(REMA 1000). under Max Marketing Mix 2015.

REMA 1000 fikk sølv i Max Marketing Mix 2015

Årets norgesmesterskap i dialogmarkedsføring eller direktemarkedsføring ble gjennomført torsdag 12. Februar på Astrup Fernley museet på Tjuvholmen i Oslo. Bak arrangementet står interesseorganisasjonen Nordma.

13.02.2015 12:10

REMA 1000's internportal for butikkansatte - KLHD - ble nominert av Nomad til Max Marketing Mix-pris i klassen for beste internmarkedsføring. KLHD gikk til slutt helt til topps og ble premiert med sølv.

- Dette er vi utrolig stolte av, sier HR-sjef Marit Sælid Johannessen, som har hatt ansvaret for å utvikle portalen. - De ansatte er vår viktigste ressurs, og det er helt avgjørende med god opplæring fra dag en, sier Marit.

MMM-konkurransen har som formål å fremme og belønne strategisk, kreativ og målbar markedskommunikasjon. MMM belønner de kampanjene som kan dokumentere at de virkelig har gitt effekt og lønnsomhet. MMM-prisen er kanaluavhengig og dekker hele spekteret av markedsaktiviteter.

Reitangruppen består av fire forretningsområder:

REMA 1000, Reitan Convenience, Uno-X Gruppen og Reitan Eiendom. Reitangruppen har i tillegg datterselskapet Spaceworld og en eierandel på 15,6 prosent i Axfood. Reitangruppens hovedkontor er på Lade Gaard i Trondheim, som er Reitangruppens kulturelle og finansielle senter. REMA 1000 og Reitan Convenience har sitt operative senter i Oslo, mens Reitan Eiendom er basert i Trondheim. Uno-X Gruppen er basert i Oslo/København.

Reitangruppens visjon er å bli kjent som Skandinavias mest verdidrevne selskap. Reitangruppen omsatte i 2013 (inkl. franchiseomsetning) for 77 milliarder kroner, sysselsetter 35.000 mennesker i Norden og Baltikum, og er med dette blant Norges ti største selskap.

Pressemeldinger

Få et nærmere innblikk i nyhetsbildet vårt

Select category
Filter categories

Pressrelease

11.05.2025 14:09

PoMo offentliggjør kommende utstillingsprogram, med store separatutstillinger av Pablo Picasso og Louise Bourgeois.

PoMo er Trondheims nye museum for moderne kunst og samtidskunst, som åpnet 15. februar 2025. Museet er nå stolt over å kunngjøre de to neste...

Pressrelease

11.05.2025 14:09

Reitan Retail ny medeier i Spenn

Reitan Retail går inn på eiersiden i selskapet Spenn. Sammen med de eksisterende eierne, Norwegian og Strawberry, skal Reitan Retail videreutvikle...

Pressrelease

11.05.2025 14:09

Reitan Retail ny medeier i Spenn

Reitan Retail går inn på eiersiden i selskapet Spenn. Sammen med de eksisterende eierne, Norwegian og Strawberry, skal Reitan Retail videreutvikle...

Pressrelease

11.05.2025 14:09

Etablerer ekspertråd for bruk av kunstig intelligens

Hvordan kan et av Nordens største handelsselskaper ta ansvar i møte med den teknologiske revolusjonen som kunstig intelligens medfører? Og hvilke...

Pressrelease

11.05.2025 14:09

REMA 1000, Uno-X Mobility og 7-Eleven inngår strategisk partnerskap med Danish Golf

Reitan Retail og de tre merkevarene i Danmark, REMA 1000, Uno-X Mobility og 7-Eleven, har inngått et nytt, strategisk partnerskap med GolfPromote,...

Pressrelease

11.05.2025 14:09

Årsresultat 2024 - Vekst og investeringer for fremtiden

2024 ble et merkeår for REITANs samlede virksomhet, med oppkjøpet av Entra-eiendommene i Trondheim og en vellykket integrasjon av ALDI-butikkene i...

Presse og Media

OUR VALUES

1
2
3
4
5
6
7
8

We stick to our
business model

We keep
high moral standards

We are committed
to be
debt-free

We encourage
a winning culture

We are
positive and
proactive

We talk with each other,
not about each other

The customer is
our ultimate boss

We work for
fun and profit

Vår visjon er å bli kjent som det mest verdidrevne selskapet. REITAN sysselsetter 46 000 mennesker i syv land i Norden og Baltikum.

Om oss

Skap verdi med oss

Våre selskaper

Aktuelt

Webdesign og webutvikling: NONSPACE og INCREO