REMA 1000's internportal for butikkansatte - KLHD - ble nominert av Nomad til Max Marketing Mix-pris i klassen for beste internmarkedsføring. KLHD gikk til slutt helt til topps og ble premiert med sølv.
- Dette er vi utrolig stolte av, sier HR-sjef Marit Sælid Johannessen, som har hatt ansvaret for å utvikle portalen. - De ansatte er vår viktigste ressurs, og det er helt avgjørende med god opplæring fra dag en, sier Marit.
MMM-konkurransen har som formål å fremme og belønne strategisk, kreativ og målbar markedskommunikasjon. MMM belønner de kampanjene som kan dokumentere at de virkelig har gitt effekt og lønnsomhet. MMM-prisen er kanaluavhengig og dekker hele spekteret av markedsaktiviteter.
Reitangruppen består av fire forretningsområder:
REMA 1000, Reitan Convenience, Uno-X Gruppen og Reitan Eiendom. Reitangruppen har i tillegg datterselskapet Spaceworld og en eierandel på 15,6 prosent i Axfood. Reitangruppens hovedkontor er på Lade Gaard i Trondheim, som er Reitangruppens kulturelle og finansielle senter. REMA 1000 og Reitan Convenience har sitt operative senter i Oslo, mens Reitan Eiendom er basert i Trondheim. Uno-X Gruppen er basert i Oslo/København.
Reitangruppens visjon er å bli kjent som Skandinavias mest verdidrevne selskap. Reitangruppen omsatte i 2013 (inkl. franchiseomsetning) for 77 milliarder kroner, sysselsetter 35.000 mennesker i Norden og Baltikum, og er med dette blant Norges ti største selskap.