REMA 1000 fikk sølv i Max Marketing Mix 2015

13.02.2015 12:10

Årets norgesmesterskap i dialogmarkedsføring eller direktemarkedsføring ble gjennomført torsdag 12. Februar på Astrup Fernley museet på Tjuvholmen i Oslo. Bak arrangementet står interesseorganisasjonen Nordma.

Fra venstre: Anita Kalkvik (Hyper), Kirsti Alnes (REMA 1000), Rolf Risnes (Hyper) og Marit Sælid Johannessen(REMA 1000). under Max Marketing Mix 2015.

REMA 1000's internportal for butikkansatte - KLHD - ble nominert av Nomad til Max Marketing Mix-pris i klassen for beste internmarkedsføring. KLHD gikk til slutt helt til topps og ble premiert med sølv.

- Dette er vi utrolig stolte av, sier HR-sjef Marit Sælid Johannessen, som har hatt ansvaret for å utvikle portalen. - De ansatte er vår viktigste ressurs, og det er helt avgjørende med god opplæring fra dag en, sier Marit.

MMM-konkurransen har som formål å fremme og belønne strategisk, kreativ og målbar markedskommunikasjon. MMM belønner de kampanjene som kan dokumentere at de virkelig har gitt effekt og lønnsomhet. MMM-prisen er kanaluavhengig og dekker hele spekteret av markedsaktiviteter.

Reitangruppen består av fire forretningsområder:

REMA 1000, Reitan Convenience, Uno-X Gruppen og Reitan Eiendom. Reitangruppen har i tillegg datterselskapet Spaceworld og en eierandel på 15,6 prosent i Axfood. Reitangruppens hovedkontor er på Lade Gaard i Trondheim, som er Reitangruppens kulturelle og finansielle senter. REMA 1000 og Reitan Convenience har sitt operative senter i Oslo, mens Reitan Eiendom er basert i Trondheim. Uno-X Gruppen er basert i Oslo/København.

Reitangruppens visjon er å bli kjent som Skandinavias mest verdidrevne selskap. Reitangruppen omsatte i 2013 (inkl. franchiseomsetning) for 77 milliarder kroner, sysselsetter 35.000 mennesker i Norden og Baltikum, og er med dette blant Norges ti største selskap.

VÅRE VERDIGRUNNLAG

1
2
3
4
5
6
7
8

Vi rendyrker
bedriftens forretningsidé

Vi holder
høy forretningsmoral

Vi skal være
gjeldfri

Vi skal motivere til vinnerkultur

Vi tenker
positivt og offensivt

vi snakker med hverandre
– ikke om hverandre

Kunden er
vår øverste sjef

Vi vil ha det
morsomt og lønnsomt

Vår visjon er å bli anerkjent som det mest verdidrevne selskapet. REITAN hadde en samlet omsetning i 2020 på 105,6 milliarder kroner, og sysselsetter 39 000 mennesker i Norden og Baltikum.

Om oss

Skap verdi med oss

Våre selskaper

Verdibasert

Webdesign og webutvikling: ANTI og INCREO