REMA 1000 inn som cupsponsor

27.10.2015 18:57

Skal være en bidragsyter for norsk fotball.

Sponsorsjef REMA 1000 Vidar Riseth og generalsekretær NFF Kjetil Siem.

REMA 1000, som fra før av er NFFs sponsor for Handshake for Peace, har inngått en tilleggsavtale med NFF som en av hovedsponsorene for Norgesmesterskapet for seniorlag.

Avtalen starter allerede fra årets cupfinaler.

- Cupen er en nasjonal begivenhet og folkefest i Norge – som strekker seg fra de første rundene hvor topplagene gjester mindre klubber rundt i landet - til selve cupfinalehelgen i november hvor det rundes av foran fullsatt tribune på Ullevaal stadion.
REMA 1000 er stolte over å være en bidragsyter i norsk fotball, og ønsker å fronte cupen sammen med våre kjøpmenn landet rundt, sier Vidar Riseth, sponsorsjef i REMA 1000.

Årets cupfinaler for seniorer spilles henholdsvis lørdag 21.november i Telenor Arena (Avaldsnes-LSK Kvinner) og søndag 22.november på Ullevaal Stadion (Rosenborg-Sarpsborg 08).

- REMA 1000 har vært sentrale i å bringe frem vårt konsept Handshake for Peace og vi ser frem til å samarbeide også rundt cupen. Cupen har en unik posisjon i Norge og er et av de mest attraktive produktene i norsk idrett. REMA 1000 finnes i alle kroker av landet, akkurat som cupen, så dette er en god «match», sier Tom Fodstad, leder for salg og forretningsutvikling i NFF.

REMA 1000 deler posisjonen som cupsponsor med Thon Hotels.

VÅRE VERDIGRUNNLAG

1
2
3
4
5
6
7
8

Vi rendyrker
bedriftens forretningsidé

Vi holder
høy forretningsmoral

Vi skal være
gjeldfri

Vi skal motivere til vinnerkultur

Vi tenker
positivt og offensivt

vi snakker med hverandre
– ikke om hverandre

Kunden er
vår øverste sjef

Vi vil ha det
morsomt og lønnsomt

Vår visjon er å bli anerkjent som det mest verdidrevne selskapet. REITAN hadde en samlet omsetning i 2020 på 105,6 milliarder kroner, og sysselsetter 39 000 mennesker i Norden og Baltikum.

Om oss

Skap verdi med oss

Våre selskaper

Verdibasert

Webdesign og webutvikling: ANTI og INCREO