Close menu
Leiv Vidar, Årets Leverandør Shell/7-Eleven
Leiv Vidar, Årets Leverandør Shell/7-Eleven

Årets Leverandører 2016: Leiv Vidar, Tine og Diplom-Is

Leiv Vidar, TINE og Diplom-Is stakk igjen av med prisen for Årets Leverandør i Reitan Convenience. Det er kjøpmennene i de tre kjedene Shell/ 7-Eleven, 7-Eleven og Narvesen som stemmer fram Årets Leverandør på det årlige Riksmøtet.

26.01.2017 08:00

Tradisjonen tro gir kjøpmenn i Reitan Convenience en oppmerksomhet til den leverandøren i kjeden som de synes har utmerket seg på en spesielt god måte i løpet av det siste året. Mariette Kristenson, administrerende direktør i Reitan Convenience Norge, utdyper den viktige rollen til leverandørene.

- Vi er helt avhengige av våre leverandører for å lykkes. Vi fyller opp våre butikker med deres produkter, og den produktutviklingen og den kunnskapen de tar med til bordet for å tiltrekke kunder er svært viktig for oss.

Fortsetter å levere en fantastisk serviceinnstilling

I tillegg til produktutvikling og kunnskap, er et godt samarbeid og en høy grad av serviceinnstilling viktig for kjøpmenn som har tett kontakt med leverandørene i den daglige driften. Listen over årets vinnere er en tro kopi av listen over Årets Leverandører 2014. Kristenson tror ikke at det er tilfeldig at kjøpmennene i Reitan Convenience igjen stemmer fram de samme leverandørene.

- Det er sterk konkurranse mellom mange dyktige leverandører, men Årets Leverandører 2016 lykkes igjen med å virkelig imponere på service. Det er vi takknemlige for, da det gir oss mer tid til å kunne fokusere på å levere vår beste service til vår øverste sjef, kunden.

Om vinnerne

Dette sier kjøpmennene i Reitan Convenience om Årets Leverandører 2016:

Leiv Vidar (Shell/7-Eleven)

Leiv Vidar leverer alltid høyeste kvalitet på sine produkter fra fabrikken på Hønefoss. Videre er de alltid tilgjengelige og stiller opp med veiledning ved behov. De ansatte sin positive serviceinnstilling gjør det til en glede å samarbeide med pølseprodusenten med 67 års erfaring. Leverandøren holder et høyt faglig høyt nivå, og de er gode på salgsfremmende aktiviteter når de er ute på sine mange butikkbesøk hos Shell/7-Eleven. 

TINE (7-Eleven)

Tine er en innovativ leverandør, og de leverer spennende nyheter som kundene i 7-Eleven ønsker. Leverandøren lever meget god kvalitet og er alltid til å stole på. Kundekonsulentene er mye ute i butikk, de responderer raskt og sier aldri «nei» til et spørsmål om hjelp. De er også dyktige på å tilrettelegge for salg, og kommer gjerne med gode salgstips. Kundeoppfølging og service er på aller høyeste nivå hos denne leverandøren.

Diplom-Is (Narvesen)

Diplom-is jobber kontinuerlig med å levere topp service til Narvesen, og vi opplever en fantastisk service fra denne leverandøren. De leverer alltid som avtalt, og de finner løsninger hvis noe skulle dukke opp. De ansatte er blide og imøtekommende i hver eneste kontakt, og er derfor et eksempel til etterfølgelse med tanke på god kundebehandling. Kundene setter stor pris på produktene fra Diplom-Is, sommer etter sommer.

Thea Kjendlie
  • Title:Kommunikasjonsrådgiver, Reitan Convenience
  • Mobile:+47 90 02 60 23
  • E-mail:thea.kjendlie[at]reitanconvenience.no

Pressemeldinger

Få et nærmere innblikk i nyhetsbildet vårt

Select category
Filter categories

Pressrelease

11.05.2025 06:55

PoMo offentliggjør kommende utstillingsprogram, med store separatutstillinger av Pablo Picasso og Louise Bourgeois.

PoMo er Trondheims nye museum for moderne kunst og samtidskunst, som åpnet 15. februar 2025. Museet er nå stolt over å kunngjøre de to neste...

Pressrelease

11.05.2025 06:55

Reitan Retail ny medeier i Spenn

Reitan Retail går inn på eiersiden i selskapet Spenn. Sammen med de eksisterende eierne, Norwegian og Strawberry, skal Reitan Retail videreutvikle...

Pressrelease

11.05.2025 06:55

Reitan Retail ny medeier i Spenn

Reitan Retail går inn på eiersiden i selskapet Spenn. Sammen med de eksisterende eierne, Norwegian og Strawberry, skal Reitan Retail videreutvikle...

Pressrelease

11.05.2025 06:55

Etablerer ekspertråd for bruk av kunstig intelligens

Hvordan kan et av Nordens største handelsselskaper ta ansvar i møte med den teknologiske revolusjonen som kunstig intelligens medfører? Og hvilke...

Pressrelease

11.05.2025 06:55

REMA 1000, Uno-X Mobility og 7-Eleven inngår strategisk partnerskap med Danish Golf

Reitan Retail og de tre merkevarene i Danmark, REMA 1000, Uno-X Mobility og 7-Eleven, har inngått et nytt, strategisk partnerskap med GolfPromote,...

Pressrelease

11.05.2025 06:55

Årsresultat 2024 - Vekst og investeringer for fremtiden

2024 ble et merkeår for REITANs samlede virksomhet, med oppkjøpet av Entra-eiendommene i Trondheim og en vellykket integrasjon av ALDI-butikkene i...

Presse og Media

OUR VALUES

1
2
3
4
5
6
7
8

We stick to our
business model

We keep
high moral standards

We are committed
to be
debt-free

We encourage
a winning culture

We are
positive and
proactive

We talk with each other,
not about each other

The customer is
our ultimate boss

We work for
fun and profit

Vår visjon er å bli kjent som det mest verdidrevne selskapet. REITAN sysselsetter 46 000 mennesker i syv land i Norden og Baltikum.

Om oss

Skap verdi med oss

Våre selskaper

Aktuelt

Webdesign og webutvikling: NONSPACE og INCREO