Leiv Vidar, Årets Leverandør Shell/7-Eleven

Årets Leverandører 2016: Leiv Vidar, Tine og Diplom-Is

Leiv Vidar, TINE og Diplom-Is stakk igjen av med prisen for Årets Leverandør i Reitan Convenience. Det er kjøpmennene i de tre kjedene Shell/ 7-Eleven, 7-Eleven og Narvesen som stemmer fram Årets Leverandør på det årlige Riksmøtet.

26.01.2017 08:00

Tradisjonen tro gir kjøpmenn i Reitan Convenience en oppmerksomhet til den leverandøren i kjeden som de synes har utmerket seg på en spesielt god måte i løpet av det siste året. Mariette Kristenson, administrerende direktør i Reitan Convenience Norge, utdyper den viktige rollen til leverandørene.

- Vi er helt avhengige av våre leverandører for å lykkes. Vi fyller opp våre butikker med deres produkter, og den produktutviklingen og den kunnskapen de tar med til bordet for å tiltrekke kunder er svært viktig for oss.

Fortsetter å levere en fantastisk serviceinnstilling

I tillegg til produktutvikling og kunnskap, er et godt samarbeid og en høy grad av serviceinnstilling viktig for kjøpmenn som har tett kontakt med leverandørene i den daglige driften. Listen over årets vinnere er en tro kopi av listen over Årets Leverandører 2014. Kristenson tror ikke at det er tilfeldig at kjøpmennene i Reitan Convenience igjen stemmer fram de samme leverandørene.

- Det er sterk konkurranse mellom mange dyktige leverandører, men Årets Leverandører 2016 lykkes igjen med å virkelig imponere på service. Det er vi takknemlige for, da det gir oss mer tid til å kunne fokusere på å levere vår beste service til vår øverste sjef, kunden.

Om vinnerne

Dette sier kjøpmennene i Reitan Convenience om Årets Leverandører 2016:

Leiv Vidar (Shell/7-Eleven)

Leiv Vidar leverer alltid høyeste kvalitet på sine produkter fra fabrikken på Hønefoss. Videre er de alltid tilgjengelige og stiller opp med veiledning ved behov. De ansatte sin positive serviceinnstilling gjør det til en glede å samarbeide med pølseprodusenten med 67 års erfaring. Leverandøren holder et høyt faglig høyt nivå, og de er gode på salgsfremmende aktiviteter når de er ute på sine mange butikkbesøk hos Shell/7-Eleven. 

TINE (7-Eleven)

Tine er en innovativ leverandør, og de leverer spennende nyheter som kundene i 7-Eleven ønsker. Leverandøren lever meget god kvalitet og er alltid til å stole på. Kundekonsulentene er mye ute i butikk, de responderer raskt og sier aldri «nei» til et spørsmål om hjelp. De er også dyktige på å tilrettelegge for salg, og kommer gjerne med gode salgstips. Kundeoppfølging og service er på aller høyeste nivå hos denne leverandøren.

Diplom-Is (Narvesen)

Diplom-is jobber kontinuerlig med å levere topp service til Narvesen, og vi opplever en fantastisk service fra denne leverandøren. De leverer alltid som avtalt, og de finner løsninger hvis noe skulle dukke opp. De ansatte er blide og imøtekommende i hver eneste kontakt, og er derfor et eksempel til etterfølgelse med tanke på god kundebehandling. Kundene setter stor pris på produktene fra Diplom-Is, sommer etter sommer.

Thea Kjendlie
  • Title:Kommunikasjonsrådgiver, Reitan Convenience
  • Mobile:+47 90 02 60 23
  • E-mail:thea.kjendlie[at]reitanconvenience.no

Pressemeldinger

Få et nærmere innblikk i nyhetsbildet vårt

Select category
Filter categories

Pressrelease

Ny Commercial Director for Britannia Hotel

Kenneth Enæs-Hanssen blir ny Commercial Director for Britannia Hotel. Enæs-Hansen går inn i en nyopprettet rolle, med overordnet ansvar for...

Pressrelease

Ny administrerende direktør i Norsk Kylling

Hilde Talseth blir ny administrerende direktør i REMA 1000-eide Norsk Kylling. Talseth tar over stillingen etter Kjell Stokbakken, som skal over i...

Pressrelease

Rabia Khan vinner verdiprisen Årets Ladejarl 2023

Med egen livserfaring og solid fagkunnskap bygger Årets Ladejarl 2023, Rabia Kahn, et mer inkluderende samfunn. Hun er en viktig brobygger og for...

Pressrelease

Her er topp ti til prisen Årets Ladejarl

En av topp ti blir Årets Ladejarl 2023 og får to millioner kroner for sitt arbeid med å skape et varmere samfunn. Prisen gis et enkeltmenneske som...

Pressrelease

Uno-X Mobility vinner Svaneprisen

Svanemerket tildeler Svaneprisen for 2022 til Uno-X Mobility. Uno-X får prisen for sin satsing på Svanemerket bilvask.

Pressrelease

Uno-X blir automatnabo med 7-Eleven langs vei

Uno-X tilbyr billig lynlading, svanemerket bilvask og drivstoff, på over 200 selvbetjente lokasjoner over hele Norge. Snart blir Uno-X også nabo...

Presse og Media

OUR VALUES

1
2
3
4
5
6
7
8

We stick to our
business model

We keep
high moral standards

We are committed
to be
debt-free

We encourage
a winning culture

We are
positive and
proactive

We talk with each other,
not about each other

The customer is
our ultimate boss

We work for
fun and profit

Vår visjon er å bli kjent som det mest verdidrevne selskapet. REITAN sysselsetter 44 101 mennesker i syv land i Norden og Baltikum.

Om oss

Skap verdi med oss

Våre selskaper

Verdibasert

Webdesign og webutvikling: NONSPACE og INCREO