REMA 1000 ruster til priskrig med personlige priser

04.01.2017 13:00

Æ e din!

Kaia Andresen
Tittel:Kommunikasjonsrådgiver, REMA 1000
Mobil:+47 994 28 315
E-post:kaia.andresen@rema.no

Æppen «Æ» skal gi REMA 1000-kunder et priskutt på 10 % på varene de selv handler mest. Og 10 % kutt på fersk frukt og grønt.

- Kunden er vår øverste sjef, og skal få personlige priskutt på varene de handler mest. Ikke de varene som dagligvarekjedene ønsker å selge. «Æ» e nå din, sier administrerende direktør i REMA 1000, Ole Robert Reitan til alle REMA 1000 sine kunder.

Ingen lokketilbud 

Foran nesten 600 kjøpmenn fra hele landet, ble REMA 1000 sin nye digitale storsatsing – «Æ» - presentert i dag. REMA 1000 har under utviklingen av «Æ» hele tiden hatt fokus på kundens behov og å gjøre det enkelt.

- Her er det ingen lokketilbud eller bonussystemer som gjør det komplisert å følge med. Vi kutter prisene på det du handler mest – rett i kassa. Dermed sparer du penger hver gang du handler, sier Reitan.

HÆ?

Med «Æ» gir REMA 1000 deg 10 % kutt i pris på de ti varene du handler mest, samt 10 % på fersk frukt og grønt. Du kan til enhver tid se hvor mye du har brukt og spart.
Appen «Æ» er gratis å bruke og kan lastes ned i App Store og Google Play. «Æ» er tilgjengelig for bruk i alle REMA 1000-butikker fra 5.januar.


For mer informasjon, se: www.rema.no

VÅRE VERDIGRUNNLAG

1
2
3
4
5
6
7
8

Vi rendyrker
bedriftens forretningsidé

Vi holder
høy forretningsmoral

Vi skal være
gjeldfri

Vi skal motivere til vinnerkultur

Vi tenker
positivt og offensivt

vi snakker med hverandre
– ikke om hverandre

Kunden er
vår øverste sjef

Vi vil ha det
morsomt og lønnsomt

Vår visjon er å bli anerkjent som det mest verdidrevne selskapet. REITAN hadde en samlet omsetning i 2020 på 105,6 milliarder kroner, og sysselsetter 39 000 mennesker i Norden og Baltikum.

Om oss

Skap verdi med oss

Våre selskaper

Verdibasert

Webdesign og webutvikling: ANTI og INCREO